Friday 13 September 2013

Time Table

             Assalamualaikum

Hi! actually i just started set up this blog for my e-commerce subjects and lucky me, my partner ( Hani ) is a blogger. So, Hani help me a lots in the class.
*Terima Kasih Hani....!!Jasamu aku kenang. =) *

Ok, lets go to the main point.  As we know... semester baru sudah bermula pd 9 Sept 2013. Tapi, ramai lg kwn2 aku yg sudah supersenior sem ni extend cuti sem lg seminggu. *otai giler..haha* .Nevermind, sem dpn korang semua nk intern da..so this is ur last chance to do things like that once in a life kannss.....  =) tapiiiii..... aku dan hani bukan last semester kali ni sbb masalah teknikal dr pihak pengurusan *kami pasrah and redha dah*

Usually, bile 1st weeks mesti semua serabut nak susun jadual bagai TERMASUKLA aku ni.. stress woo jadual asyik tukar2 je.  Bila jadual da cun,tp lecturer plak xsporting.terus hilang semangat nak belajar. haha sampai naik pening kepala asyik add/drop subject xhabis2... haha

Ini jadual aku buat masa tgh cuti sem. konon2 da puas hati la time ni sebab rabu dan jumaat freeee.......



then, bila dah kelas dah bermula... ada pulak 'clash subject', so susun balik jadual jd mcm ni pula



tapi, lagi sekali ada perubahan pada waktu certain subjek..so kena re-do lagi sekali jadual waktu. Time ni aku dan hani berkerut2 muka pk solutions sume. haha....

setelah berusaha susun sana,susun sini.... alhamdulillah, selesai juga masalah susun jadual ni. Untuk semester 4 ni, aku hanya ambil 4 subjek sahaja. So, agak ringan and lapang sangat jadual aku ni.... * i like it so muchhhh*


Jadi, ni final jadual aku. *insyaAllah* . Semoga semester ini berjalan lancar dan mencapai target.
Aminnn....


p/s : Last week, aku ada buat trip dgn classmates pergi Langkawi. Next entry nanti yer.... hehe

No comments:

Post a Comment

© kakijalans.blogspot.com | Design By MH